Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Friends

Publicerad 2008-12-09 19:54:23 i Vardagligheter

Jisses, den här hostan börjar verkligen irritera mig.
Har legat och hackat som en gammal bil med taskig motor halva natten..
Somnade alltså på tok försent och klev inte upp ur sängen förrän klockan elva..
Lite dåligt samvete för att ha sovit bort halva dagen, men, men... Sömn är viktigt! ;-)
Hälsade på finaste Ina, nu börjar hennes mage likna en medicinboll! Spännande!
Vi gick en sväng till Fabriksbutiken för att köpa en julklapp till älsklingens mamma.
En fin fin tekanna med sil från Höganäs!
Vi passade även på att kika in de andra mysiga butikerna i området för att klämma på kuddar från Himla, sniffa på underbara doftljus och bara få allmän mysfeeling..
Tänk att så mycket fint kan finnas i lilla, lilla Örsundsbro!
Efter det blev det alldeles för många lussebullar och en väldans massa tjatter!
Inas lägenhet är underbar. Charmigt lågt i tak och massor av vinklar och vrår.
Tack för en underbar dag gumman!
Så mysigt!
Jag är så otroligt tacksam för att jag har så underbara vänner!
Nu. Uggly Betty & DHW. As usual.
Puss på er!

Bild: privat

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-12-09 20:23:37

Låter riktigt mysigt:)

SÅ du bor nära en Fabriksbutik, vilken tur du har=)



Drick lite te nu så hostan mildras. KRAMAR

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-09 20:40:18

Madeleine: Det var det verkligen, härligt att sitta och fika och prata i timmar utan att ha någon tid att passa!



Ja, fabriksbutiken ligger bara några mil ifrån mig, i det lilla samhället min kompis bor i. Det roliga är att den har tydligen legat där i några år, men jag hade ingen aning om det förrän i våras! haha!

Bra där.. ;-)



Te och c-viaminer i massor för min del!

Kram kram

Postat av: Sarah

Publicerad 2008-12-09 21:47:23

Hejsan!!



Jag kan inget annat än att heja till när det står HÖGANÄS eftersom jag själv bara bor några mil därifrån. Jag bor ca 3 mil utanför Helsingborg.

Var bor du??



Fy va tråkigt med hostan. Fruktansvärt när man hostar om nätterna eftersom man behöver ju sin skönhetssömn. Men du gör rätt i att ta igen det på fm och sover ut ordentligt!!



Ha en underbar dag i morgon och hoppas att hostan ger sig på någon annan =) =)!!



Många kramar Sarah

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-09 22:14:02

Sarah: Aha! helsingborg är fantastiskt. Min mammas bästa vän bor i Råå, det är så otroligt vackert där!



Jag bor i Enköping, en liten stad som ligger mellan Västerås och Stockholm!



Tack snälla- önskar dig detsamma och förhoppningsvis har hostan gett sig av i morgon!



Kram!

Postat av: ina

Publicerad 2008-12-12 21:01:28

hej sötis! jag tycker så mycket om dig, det vet du va? pussar

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-12 21:54:17

Ina: Gulle dej! Puss gumman!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela