Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Olja in dig!

Publicerad 2008-12-28 10:32:38 i Skönhet och sånt

Vad härligt det är att kika ut genom fönstret när det är alldeles frostigt ute.
Tänk att vi fick lite vitt på marken över jul iallafall!
Julen har gått så otroligt fort i år.. Iofs tycker jag att hela det här året har gått i en rasande fart!
Nu är det inte många dagar tills det är nyårsafton igen och då far vi till Köping!
Nyårsfest med goda vänner och även helt nya bekantskaper- ska bli superkul!
Måste nog ta en tur till solariet eller en svängom med BUS innan jag hoppar i partystassen- jag är blek som jag vet inte vad! Jag är ingen van BUSare och är livrädd för att bli fläckig så just nu lutar det åt solariet även om jag helst vill bespara min stackars hud det...
Och apropå min hud som, är en ganska torr sådan vintertid, fick jag den perfekta julklappen av min moster!
En underbar kroppsolja från Weleda. Den innehåller Havtorn som är både vårdande och återuppbyggande.
Superbra är den! Kladdar inte och gör huden supermjuk!
Kan varmt rekomenderas!

Kommentarer

Postat av: LISAA

Publicerad 2008-12-28 11:38:40

Då ska jag tänka på dig när jag ligger på beachen om några dagar hamstern ;D Gott nytt år! KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-28 12:36:00

LISAA: Haha.. gör du det! Jag är inte avis alls! ;-) Gott Nytt År! Kram

Postat av: Anna - Starwoman

Publicerad 2008-12-28 21:27:36

Jag måste oxå göra något åt blekheten innan nyår. Jag kör för det mesta på BUS och tycker att det fungerar bra, jag brukar inte bli fläckig alls =) ha en fortsatt skön söndag! Stor kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-28 21:52:44

Anna: Det blev en stund i solariet ikväll, men funderar på lite BUS för djupare färg.

Annars brukar jag köra med lotion med lite BUS effekt.. Men hur gör du med ryggen och halsen? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela