Em

Så som jag ser det. Simple as that.

mätt

Publicerad 2008-02-16 19:52:54 i Vardagligheter

Middagen igår var jättelyckad! Ruskigt god mat och goda viner!
Menyn bestod av löjrom till förrätt marulk med canneloni till varmrätt och sen glass i stora lass och till sist ost!
Mums! Min älskling kan han...
Har slappat större delen av dagen, men en långpromenad har jag hunnit med iallafall!
Älsklingens kompis D är här och vi har precis ätit god biff med bearnaise!
Nu blir det melodifestival och skumpa!
Jag har ingen aning om vem jag håller på...
Inget kan ju vara värre än Christer...
Tack alla sötisar för de fina kommentarerna i mitt förra inlägg- det värmer!
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela