Em

Så som jag ser det. Simple as that.

mysfika och klickfinger

Publicerad 2008-02-17 22:30:10 i Shopping

Vaknade pigg och utvilad 09:30 trots att grabbarna hade festat och spelat musik hela natten.
Knepet? Öronproppar gott folk!
Tänk om jag hade kommit på det tidigare- då hade vi sluppit ett antal tjafs om grabbkvälllarnas  ljudvolym vs sur flickvän som vill sova. Haha....
Åkte till Västerås för att träffa min älsklings Linda som var "hemma" och hälsade på.
Linda med världens finaste kula på magen! Är så nyfiken på vad det är för en liten filur som gömmer sig där inne!
Vi hade en lång mysig fikastund och strosade lite i affärer. Så kul att träffa dig gumman! Önskar att ni inte bodde så långt bort...
 image108
                                                                            Love you vännen!

Sen bar det av till Mio för matt jakt! Visst finns det fina mattor men de är så DYRA och ingen är i rätt färg!
När jag svänger ut från Mios parkering ser jag av en slump en stor skylt: Matt bolaget!
En U-sväng senare är jag där.
Tro det eller ej, men där har dom en ryamatta i rätt storlek, med lite kortare lugg  som jag vill ha och den perfekta gråa nynsen för ynka 1200 kr!!
Mycket finare än 4000 kronors mattorna på Mio. Och den verkar vara av riktigt bra kvalitet!
Galet. Ett riktigt klipp!
Bild kommer senare!
Har hunnit med en powerwalk men sen har resten av kvällen spenderats framför datorn.
Shopping suget blev för stort så jag klickade hem dessa och en sängkappa, hade 40% på en vara från Ellos-inte helt fel!.
Bilder: Nelly.com & Ellos

Imorgon. Måndag.
Kram!

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-02-18 21:27:25

Vad kul med mattan! Är det inte underbart när man gör såna kap?! Man känner sig så himla nöjd!!
Söta plagg du shoppat också, klänningen är verkligen ursnygg! Ha det finfint, kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela