Em

Så som jag ser det. Simple as that.

run forrest!

Publicerad 2008-02-19 14:27:38 i Träning

Oj vilket härligt väder! Vår känsla! Inspirerad av Mia tog jag på mig jogging skorna och drog ut i spåret!
Riktigt skönt, även fast jag inte orkar springa hela tiden men det ger nog med sig!
Nu har jag gjort det den första jobbiga gången iallafall-steget är taget! haha...
Igår kväll var mamma och syster här. Vi åt sushi, pratade, tröstade och grät en skvätt. Sen gick vi på yoga alla tre!
Det är så skönt att vi finns där för varandra nu, vi är väldigt tighta i våran familj- men det är också det som gör att det blir så jobbigt nu när någon blir sjuk.. Men vi ska ta oss i genom det här! Det finns inga andra allternativ....
Nu ska jag åka och jobba!
Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-02-19 15:36:47

Ja härligt med lite sol! =)

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-02-19 18:36:53

Vad kul att jag har inspirerat dig gumman!:) Bra jobbat!! Du gör helt rätt i att variera med löpning/gång i början, absolut ingen fördel med att ta ut sig totalt. Springa ska vara roligt!!
Vad skönt att ni har så bra relation, det är superskönt när något sådant händer.
Stor kram!!

Postat av: Katta

Publicerad 2008-02-19 19:55:55

Låter tufft med rundan, jag är nämligen helt värdelös på att springa. Hur går det med köket förresten? Såg liksom framför mig hur du skällde ut era hantverkare... Ha ha. Ha en mysig kväll!


Ps. Blev jätteledsen när jag läste. Jäkla sjukdom. Så skönt att du har många nära o kära!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-02-19 21:08:52

Skönt att ni har varandra i allt elände...
Många kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela