Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Underbara människor

Publicerad 2008-02-20 14:04:00 i Vardagligheter

Ett stort tack för alla fina kommentarer och SMS, det värmer verkligen!
Livet svajar ibland och då är det skönt att ha Underbara människor omkring sig!
Kram på er alla!

Idag är det underbara vårvädret som bortblåst, men man kan iofs. ana en liten, liten värme i luften (ja, jag försöker vara positiv och ja, jag längtar efter värme...)
Ut på långpromenad med Allan iallafall- skönt att få röra på sig!
image112
Sommar bild... LÄNGTAR!!

Igår kom paketet från Nelly- toppen blir perfekt till svarta stuprör och Converse till våren!
Har tvättat och pluggat (hör och häpna), snart är det dags att åka till jobbet!
I morgon ska jag skriva matte test! Håll tummarna!
Hoppas inte det blir för sent ikväll, ska vara i skolan senast kl 9...
Lunch dejt inbokad med Malin i morgon! Nice!

Ha en bra dag!
Kramisar!

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-02-20 18:35:54

Vilken mysig bild!
Nu har jag förresten inhandlat en vitaminC-creme från Lumene! Tack för tipset!!
Ska hålla tummarna för dig imorgon tjejen!:)
Kramar!

Postat av: Sarah

Publicerad 2008-02-20 20:52:10

haha nää du, det har jag väldigt svårt att tro!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela