Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Vår skrik!

Publicerad 2008-02-23 16:43:43 i Vardagligheter

Det känns som stenen på mina axlar har blivit flera kilo lättare!
Efter kontraströntgen har man sett att tumören sitter bättre till- och var mindre än man trott!
Det är ju fortfarande cancer och den ska bekämpas- men nu har chanserna för att det ska gå väl ökat!
Känns otroligt skönt.
Det underbara vädret idag gör susen för humöret, känns som jag har hur mycket energi som helst!
 Solen skiner och fåglarna kvittrar! Ljuvligt!
Med all denna extra energi har jag vårstädat hela lägenheten och tom. putsat fönsterna!
Är sugen på att tapetsera om i sovrummet...
Cow Parsley från Cole & Son skulle mer än gärna få flytta in!
image113Bild: Tapetorama.se

Ikväll blir det mys och melodifestival!
Har ingen särskild favorit, men tippar på att BWO går direkt till final.
Någon som sätter emot? ;-)
Tjipp Tjillevipp!
 

Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2008-02-23 17:24:20

visst fasen mår man toppen när våren kommer=) ha en mysig kväll!!

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-02-23 17:29:36

åh, kul med melodifestivalen:)!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-02-23 17:31:54

Åhh vad skönt att höra att det var bättre än befarat och jag ger er alla kramar och tankar jag kan för att allt ska bli bra!

Ha en mysig lördagkväll.
KRAM

Postat av: Anna

Publicerad 2008-02-23 18:11:52

Vad skönt att det var bättre än befarat, så oroligt att gå runt i ovissheten, tänker på dig! Hoppas att du får en härlig kväll i alla fall och melodifestivalen är givet, senare blir det ev ett besök på Maja ikväll, eller Klub Nivå heter det ju nu ;-) Är du ute något här i stan? Kraaaam!!!

Postat av: Katta

Publicerad 2008-02-23 18:58:10

Sätter inte emot! Lär ju bli Bard och co som blir kvällens solklara segrare. Riktigt tråkigt utbud ikväll faktiskt. Boring =(

Cole & son har helt underbara tapeter så jag förstår dig helt klart. Kul med lite förändring nu när det är vår o man får alltid mersmak när man börjar fixa med något rum. Jag vill göra om nästan ALLT just nu, ha ha.

Ps. Vilket skönt besked, förstår att ni är lättade. Stora kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-02-23 21:09:27

Den tapeten är jättesnygg!

Postat av: Anna

Publicerad 2008-02-23 21:32:37

Jag tycker att det blivit bättre på Maja sedan de gjorde om helgerna.. Hoppas vi ses någon ggn där, hade vart riktigt kul :-) Kramiz

Postat av: Malin S

Publicerad 2008-02-24 21:40:12

Underbart att höra att det ser ljusare ut för dig och din familj =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela