Em

Så som jag ser det. Simple as that.

vitt!

Publicerad 2008-02-02 19:37:25 i Home Sweet Home

Ok. Nu är jag helt slut.
Har ägnat hela dagen till att måla tak och väggar i köket.
Äntligen klara!
Oj oj oj vad fint det blev! Det var en vitbegie färg innan och nu är det Stockholmsvitt som det så tjusigt heter!
Nöjd.
I veckan ska skåpen upp och sen är det färdigt!
Då kommer det bilder vill jag  lova!
Nu ska vi möblera tillbaka och sen krascha...
Jobb i morgon. Inte sugen...
Åh! Det har vräkt ner snö här! Måste ha kommit minst en decimeter!
Vart tog vårkänslan vägen? ;-)
Ha en bra kväll!
Kram!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-02-02 20:19:37

Ja du, vårkänslorna verkar ha snöat bort i hela Sverige..*suck*
Ha en bra kväll!

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-02-02 20:29:19

Vad härligt med vitt, det är så fräscht och snyggt! Underbart i kök. Ska bli jätteskoj att se bilder sen. Nej men usch vad mycket snö, haha! Det har vi inte här, idag har jag haft vårkänslor, det var sån fin himmel med solnedgång förut och det liksom doftade vår ute...:) Hoppas du har en fin kväll! Kram!

Postat av: Katta

Publicerad 2008-02-03 17:14:44

Stockholmsvitt låter mycket intressant =) Skönt att det känns bra nu när det är klart. Sånt där krångel med vattenskador (peppar, peppar) kan ju dra ner den bästa... Blir kul att se bilderna sen! Ha en grym kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela