Em

Så som jag ser det. Simple as that.

box...

Publicerad 2008-01-25 17:15:50 i Vardagligheter

Jobbade sent igår, hemma vid tre snåret och fick bara sova två timmar brevid E innan han skulle till jobbet!
Hade tänkt att ta en riktig sovmorgon, men planen gick i stöpet när det hallåades i mitt kök kl. 08.30... Snickaren...
Visst är det skönt att dom sätter ingång men...
Åkte upp till syrran och L som gjorde pannkakor till frukost! Mums!
Sen åkte vi till  Bålsta och tränade boxning... Hujeda mig vad jobbigt det var! L är ju lite av ett proffs så han tog tillfället i akt och grillade oss rejält  (men liiite av mina gamla takter från tiden när jag tränade kickboxning satt nog  kvar!) och både jag och syster var riktigt möra efteråt! Skön känsla iallafall!
image100
Ikväll ska vi gå ut och äta med herr och fru J, ska bli riktigt nice!
Ha en härlig kväll! Kram!

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-01-25 20:09:38

Nej, vad kul med boxning!! Har jag alltid velat prova! Hoppas ni får en trevlig kväll. Kram!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela