Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Deg dag.

Publicerad 2008-01-05 22:18:33 i Vardagligheter

Idag har det inte blivit så mycket vettigt gjort... Hämtade älsklingen i Sthlm inatt och vi var inte hemma förrän 5... (vad gör man inte för sin älskade..?) Behöver jag säga att vi sov lääänge?
Mys brunch med blåbärspannkakor och grädde blev det iallafall! MUMS!
Duktiga syster släpade med mig och hunden på en powerwalk i blåsvädret...
Nu ikväll har jag och älsklingen spelat bingo lotto... Som syrran sa: "Är ni några jävla pensionärer eller?" *skratt*
Blev tyvärr inga miljoner ,-)
Imorgon är min sista lediga dag! SNYFT! Är inte ett dugg sugen på att börja jobba igen....
Men jag får väl se det från den ljusa sidan: På måndag börjar träningen igen efter juluppehållet!!
Ha en bra kväll och håll tummarna för att Sverige gör mål i förlängningen mot Canada så vi får VM-guld!
Kram!

Kommentarer

Postat av: Jen

Publicerad 2008-01-05 23:32:29

vad tycker du om min fråga i min blogg?
svara gärna"

ha en bra kväll!

Postat av: ingells

Publicerad 2008-01-06 12:47:51

Hoppas du orkar upp imorn för att jobba! Se det positivt: Alla dagar som kommer och går - det är dem som är livet!

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-01-06 15:46:15

Åh vad det låter gott med blåbärspannkakor och grädde! Smaskens!:) Usch, nej det är aldrig skoj att börja jobba igen efter en långledighet, bara att bita ihop och det känns ju alltid bra när man gjort första dagen! Ha en fin kväll, kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela