Em

Så som jag ser det. Simple as that.

hmmmm....

Publicerad 2008-01-23 20:34:16 i Vardagligheter

Redan onsdag! oj vad det går!
I morgon jobbar jag sista dagen (kvällen)  för den här veckan-skönt!
Tänkte börja dagen med spinning och sen... hör och häpna... Skolan!
Idag är jag totalt slut så det blir varken träning eller plugg, bara soffan och tvn!
Jag höll på att sätta frukosten i halsen när jag såg första sidan på tidningen.
Heath Ledger. Denna duktiga skådespelare och otroligt vackra "karl"... Mycket tråkigt. Mycket Onödigt.
image99Bild: The Rolling stone.

Något som däremot gör mig glad... Carolina Gynning! Hon är helt underbar! Jag tror nästan jag är kär! ;-)
Kan inte få nog! Love tisdagar numera!
Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-01-24 13:02:28

Ja Carolina e fan fräck! =) Hon vågar ta plats, vilket jag gillar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela