Em

Så som jag ser det. Simple as that.

mirakel?

Publicerad 2008-01-30 12:05:40 i Skönhet och sånt

Idag är jag ledig och har börjat dagen med en skön massage. Härligt att få strunta i snöslasket (mmm.. det kom under natten) och få bli inbäddad i varma filtar och bli knådad med aroma oljor på mina stela muskler. Och stela, det var dom... Body Pumpen igår hade gjort sitt! ;-)
Jag har ju tidigare berättat om det kaos min hud har befunnit sig i sen jag provade vissa produkter...
Min hud har vägrat återhämta sig trots dermalogica, anisktsmasker osv...
Nu tror jag äntligen att jag har hittat en creme som verkar fungera!!
image101
Lumene Vitamin C+! Bara efter ett par dagar har min hud fått mer lyster blivit mindre oren och är mycket mjukare!
Helt otroligt!
Det har varit jättejobbigt eftersom jag alltid annars har haft så fin hy. Nu hoppas jag att detta håller i sig!
Om ett par timmar ska jag till frisören... Jiha!
Är lite nervös... Ska gå till en ny tjej eftersom min vanliga frisör är mammaledig...
Men det ska bli skönt att få en uppfräschning av färg och toppar!
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2008-01-30 17:21:37

Lycka till! Hoppas du blir nöjd med nya tjejen, alltid känsligt med nya frisörer... Aj då, har precis beställt en rengöring från Dermalogica så jag hoppas på underverk, har ju hört såå mycket bra om den. Ha en bra kväll nu!

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-01-31 18:52:59

Vad härligt att du hittat en ny creme som verkar så bra!! Den borde man kanske testa. Vet du om det är SPF i den också?
Hoppas du blev nöjd med frisörbesöket! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela