Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Sicko

Publicerad 2008-01-14 19:20:49 i

Oj, vad jag har varit dålig på att blogga den här helgen...
Har bara slappat och tagit det lungt... I fredags blev jag bjuden på middag hos fam ponti- alltid lika mysigt!
Och i lördags var vi hos svärföräldrarna och åt trerätters! Mums! Världens godaste fläderglass gör älsklingens mamma....
Idag har jag varit hemma från jobbet, har mått illa och haft ont i magen hela natten. Nu känns det bättre och jag ska jobba i morgon!
Idag var snickarna här och rev ut ännu mer av vårat kök...
Vi har valt matta (grå), och det lutar åt att det blir ett Ikea kök med Lidingö luckor, vitt fasat kakel och eksiva.
Har släpat fram matte böckerna idag också... Det känns som jag har ett stort tomt hål i hjärnan-NOLL motivation.
Det måste gå över snart!
ha en bra kväll!
Kram

Kommentarer

Postat av: Malin S

Publicerad 2008-01-14 19:57:38

Tack =)
Kul att göra om köket. Det är ju så mycket roligare att laga mat i ett flashigt kök.

Postat av: ingells

Publicerad 2008-01-14 22:07:01

Tyvärr är det ju så att motivationen för pluggande inte kommer så där av sig själv =( Är nog bara att bita i det sura äpplet, sen ger det sig nog när man kommit in i det... Tog examen själv i våras, så jag vet att det var först när "piskan" kom fram som "motivationen" tog vid. Skönt att du inte var långvarit sjuk! Lycka till med köket!

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-01-15 18:41:00

Hoppas du mår fint nu! Vad spännande med nytt kök. Det blir nog supersnyggt! Köket är så viktigt tycker jag, att det känns fräscht och bra, för man tillbringar ju rätt mycket tid där, haha!:) Stor kram!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela