Em

Så som jag ser det. Simple as that.

utan kök...

Publicerad 2008-01-09 20:37:06 i Vardagligheter

Hej hopp!
Nu har tränings motivationen innfunnit sig ordentligt! Igår började jag dagen med ett spinning pass, verkligen en kanon start på dagen!  =)
Kom nyss hem från årets första Bobat pass, riktigt jobbigt med tanke på den träningsvärk jag har både från Yogan och spinningen... Hua! Men i morgon blir det vila, då ska jag nämligen till skolan efter jobbet! Nya tag!
Jag ska fixa detta!
Idag har snickarna varit och rivit ut vårat kök... eller iallafall hälften av det... Vet inte hur lång tid detta kommer att ta, men jag hoppas det är klart snart! Vi kan nämligen inte ha Allan hemma medans det här pågår... Hundar är extra känsliga mot mögel och jag vill ju såklart inte att han ska bli dålig. Han huserar hos min mormor och morfar för tlllfället och han är väl inte helt nöjd med det. Han är en riktig "morsgris"...
I morgon är sista dagen på min första jobbvecka! skönt!!
Kram!

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-01-10 10:28:58

Vad kul med träningen, du är jätteduktig tycker jag. Vad skoj med så varierad träning! Här blir det mest löpning och styrketräning. Men det känns bra. Hoppas nu det blir bra med ert kök och att ni får hem vovven så snart som möjligt!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela