Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Back in business

Publicerad 2008-07-30 23:03:38 i Vardagligheter

Nu gott folk, har bikinin och flip-flopsen bytts ut mot cityshorts och högklackat..
-Semestern är slut och jag har börjat jobba... 
Men vilken semester! Danmark var helt underbart! 30 grader varmt och milslånga sandstränder, grill, chill och allmänt mysigt. Vi avslutade trippen med ett besök hos vännerna i Hamburgsund. Tog båten ut i skärgården, badade, solade och drack rosévin. Fantastiskt. Husbilen var jättefin men vad skönt det var att komma hem till sin egen säng! Jag är ju ganska bekväm av mig...
Idag efter jobbet åkte jag ut till mamma och pappa, åt sill och färskpotatis! MUMS!
Sen åkte jag och mamma och badade med hundarna- 26 grader i vattnet! Inte klokt!
Efter en hel dag på kontoret var det riktigt skönt med ett svalkande dopp!!
Nu blir det sängen och jag lär somna ovaggat...haha...


Kommentarer

Postat av: Divina

Publicerad 2008-07-31 12:29:07

Vilka härliga sommarbilder.

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-31 14:37:32

Divina: Tack! Längtar tillbaka...

Postat av: Mia

Publicerad 2008-07-31 21:44:00

Det ser toppen ut! Om en dryg vecka åker jag till Gotland, har aldrig varit där tidigare :) Kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-07-31 22:18:57

Mia: Det var toppen vill jag lova!

Gotland är underbart!! Det har varit mitt andra hem ett tag! Kärlek! Kram på dej!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-08-01 20:58:10

Kul att du är tillbaka=)

Kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-01 21:00:11

Madeleine: Tack snälla! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela