Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Chill out.

Publicerad 2008-07-17 02:17:44 i Skönhet och sånt

Har varit en soft dag på alla sätt och vis. Blir ett väldigt sent inlägg!(har suttit uppe och tjattrat på tok för länge)
Har legat i trädgården och solat på dagen och även hunnit med en joggingtur! Inte dumt alls!
Åkte till sötaste H på eftermiddagen som fixade till mina naglar-nöjd som alltid! Hon är verkligen Bäst!
Älsklingens kompis T är här och hälsar på. Kan tilläggas att även han är kock- (på en stjärnkrog dessutom) gissa om jag är nöjd med kvällens middag?.... Nu sitter pojkarna och kollar på film och jag ligger i sängen och ska spana in favvobloggarna! Bjuder på en bild på mina nyfixade klor. Armband från Ms Bijoux.
Puss!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-07-17 20:13:11

Vilka fina naglar=)

Är så sugen på att gå och fixa naglarna men det blir aldrig av. Kör på mina rosalack istället;)

KRAMAR

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-07-17 20:21:49

Madeleine: Tack! Det är ganska skönt att ha dom förstärkta eftersom man inte behöver göra ett jota (förutom att betala då,haha)för att dom ska vara snygga. Passar mig som är ganks lat perfekt!Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela