Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Flitig fredag.

Publicerad 2008-07-18 20:33:01 i Vardagligheter

Idag har jag varit riktigt flitig måste jag säga!
Har städat ur hela vindsförrådet, det har varit helt belamrat med saker ända sen älskot flyttade in och vi har inte orkat göra någonting åt det - förrän nu. Allt onödigt som inte används körde jag till Återvinningen.
 Det var inte lite direkt..
Två vändor med full bil! Brödrostar, två (!) skrivare, telefoner, kläder, kaffemaskiner, kartonger m.m...
Nu är det fint och riktigt organiserat! Nöjd? Oh Ja!
Som om inte vindsröjningen var nog- när Mr T hade åkt tog jag och älsklingen fram städpryttlarna och gick igenom lägenheten big time. Så nu sitter jag här i en fin lägenhet som luktar såpa! Inte dåligt!
Har precis ätit sushi och nu tänkte jag försöka spöa darlingen i tennis på X-boxen...
Vet inte hur det ska gå men det blir nog kul! Ha,ha...
Ha en underbar kväll!
Kram!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-07-18 20:42:38

Din lilla städis, man får ju dåligt samvete när man bara latar sig här hemma:)

Ha en lugn helg nu=)

KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-07-18 20:58:57

Madeleine: haha... jag vet inte vad som flög i mig!

Har väl slappat så mycket att det slog slint! ;-)Hoppas du får en bra helg tjejen!

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela