Em

Så som jag ser det. Simple as that.

4 nyanser av brunt

Publicerad 2008-06-08 20:03:39 i Vardagligheter

Åh vilken underbar helg jag har haft!
Har varit på landet hos bästaste Malin (som var gräsänka) och barnen, Malins syster E var också där med sina kids.
Vi har solat, badat (årets första dopp), druckit skumpa, pratat bröllop och bara myst!
Sov över där inatt och vi hann få några soltimmar på terrassen idag med!
Har blivit ganska många nyanser brunare och har doftat kokos av min nya solcreme från Malibu Babes.
Härligt!
Nu ligger jag i sängen med laptopen och är proppmätt...
Älsklingen hade gjort ruskigt goda pitabröd med köttfärs! mums...
I morgon är det jobb igen, känns inte så värst lockande men -det gör att jag bara har 8 jobbdagar kvar innan det är Tack och Good Bye!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-06-09 06:59:23

Det låter som en väldigt trevlig helg! Hoppas att veckan blir lika bra!

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-06-09 11:38:46

Åh vad det låter härligt! Så somrigt!:) Och vilken cool förpackning.

Ja, det är bara att kämpa på några dagar till, men sen så...!! Vad härligt med ledighet!

Kram tjejen!

Postat av: Martina

Publicerad 2008-06-09 15:24:17

Hejsan! Vart kan man få tag i dne där solkrämen? /Mvh Martina

Postat av: Ingells

Publicerad 2008-06-09 15:44:44

Vad skönt med solbränna! Själv blir jag mest röd =( Hur går det med detoxen? Nyfiken!!! vill testa själv men vet inte om jag står ut...

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-06-09 17:18:02

Linda: Det var bara så härligt! Älskar värmen!



Mia: Visst är den söt! Rosa och somrig plus att den doftar underbart!



Martina: Jag köpte faktiskt min på Ica Maxi! =)



Ingells: Det går finfint! Just nu händer det endel mindre trevliga grejer som lite huvudvärk och att jag behöver gå på toa- ofta! =/

Men det ska tydligen vara så eftersom det rensar ut slagget ur kroppen.

Jag tror säkert du står ut, jag äter som vanligt men försöker att välja lite nyttigare alternativ!

Postat av: Martina

Publicerad 2008-06-10 07:20:41

Okej! Tack då ska jag kika där idag =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela