Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Älska Sverige!!

Publicerad 2008-06-10 23:06:52 i Vardagligheter

Åh!!! jag är så jävla glad just nu!! 2-0 mot de nuvarande Europamästarna! Härligt Härligt!
Som ni förstår har kvällen bestått av fotboll! Hämtmat och öl i tv-soffan.
Älsklingen har sin bästa kompis här som är hemma i Sverige med sin familj och hälsar på.
Annars bor dom i Thailand så dom träffas typ aldrig. Trevlig prick måste jag säga!
Snart ska jag försöka lugna segerpulsen och krypa till kojs med Sofies mode i högsta hugg!
I morgon håller jag tummarna för min älskade syster som ska göra fystestet för polishögskolan!
Lycka till hjärtat!
PUSS!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-06-11 06:51:29

Precis när jag satt och suckade över matchen och gick på toa så gjorde såklart Zlatan mål=) Härligt!! Hoppas att det går lika bra i fortsättningen! Kram

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-06-11 10:24:42

Vilken match! Helt underbart!! Blev så glad.

Hoppas de håller stilen i fortsättningen också, haha!:)

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela