Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Bara 2 dagar kvar....

Publicerad 2008-06-17 22:21:49 i Vardagligheter

...Innan jag slutar! Woho! Blir tyvärr inte semester direkt som jag hade tänkt, ska jobba hela veckan på min mammas företag- men det är ju något "nytt "iallafall och lite extra i semesterkassan! Dessutom jobbar älsklingen hela veckan så,
-I don´t mind.
Träning med "hundgänget" efter jobbet idag, lika kul som vanligt!
Midsommar är det ju också snart. Varken jag eller älsklingen är särskilt sugna på att "fira" så det lutar faktiskt åt att bara vara hemma, ta det lugnt, mysa och äta gott... Men vi får se, fest-suget kanske hinner infinna sig ändå.
Ha en bra kväll sötingar!
Kram

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-06-18 09:38:14

Extra pengar är aldrig fel...;)

Mysigt med lugn midsommar också! Ni får det säkert jättetrevligt.

Kram på dig sötis!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-06-18 20:08:34

Mia: nee, det är ju inte det!

Tack! Kramis

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-06-18 21:46:50

Bra med lite extra jobb= mer shopping..haha



Hoppas ni får en mysig midsommar, själv hoppas jag på regn..haha. är nog ensam om det...

KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-06-18 21:50:09

Madeleine: Haha ja... vill du ha regn?? Why? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela