Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Detox?

Publicerad 2008-06-02 21:03:59 i Vardagligheter

Släpade mig upp ur sängen kl 05.20 i morse, endast 4 timmars sömn gjorde inte det hela lättare precis...
Kunde verkligen inte somna igår! Så irriterande.
Efter jobbet tog jag och älsklingen en lång powerwalk i solen! Så härligt!
"Aningens" stumma ben efter pumpen igår bara...
Var på hälsokost affären och inhandlade Method Draine Detox, som ska hjälpa kroppen att bli av med slaggprodukter...
Valde den med smak av persika och citron och hon i kassan sa att den var riktigt god.
Riktigt god??!?
Eh.. vet inte jag det jag.. Riktigt god är för mig något man vill ha mer av och njuter av att dricka och det är inte den här, det vill jag lova. Men jag lär väl vänja mig vid smaken eftersom jag ska dricka den i 20 dagar!..
Have a nice day peeps!
Kram

Bild: Google

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-06-03 16:12:11

Usch då, haha!:) Hade hon smakat själv?!

Men vaddå, ska du bara dricka den i 20 dagar och inte äta nåt???

Kram på dig sötis!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-06-03 21:43:03

Mia:: Ja, hon sa att hon brukade dricka den!

äta ska jag göra precis som vanligt! Annars hade jag inte stått ut! haha..

Kram!

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2008-06-03 23:21:19

Att du inte bad mig köpa den, jag har ju 40 % rabatt..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela