Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Gyllene kompasser och Trött i mössan

Publicerad 2008-06-24 22:24:01 i Vardagligheter

Sitter uppkrupen i soffan med datorn och en stor smoothie gjord på Soyamjölk, hallon och persika! Mums!
Soyamjölk är verkligen king att göra smoothie på tycker jag!
Är ganska slut i kroppen efter kvällens Pump- pass, men ihhh!!- vad roligt 66ans program är! Love it!
Huvudet har fått sin beskärda del av arbete den med! -Idag skruvades tempot upp ytterligare men det är bara kul- jag älskar att ha många bollar i luften!
Fick en liten pratstund med bästaste Ina och vi bokade bio date på lördag-SATC & middag på något mysigt ställe!
Åh vad jag längtar! Var länge sen vi träffades och uppdaterade det senaste!
Imorgon ska jag äntligen åka till H och fixa mina klor! för klor är precis vad de är just nu...
Igår efter promenixen bullade jag och älsklingen upp oss i soffan med täcken, mineralvatten och popcorn- Filmmys!
Vi såg "The Golden Compass" med bla. Nicole Kidman och Daniel Craig. Helt klart sevärd! men så är jag ju en sucker för fantasy också...
Ha en bra kväll! Kram!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-06-25 11:01:32

Måste testa soyamjölk nästa ggn jag gör smoothi, lät godisgott ju =) Förövrigt skulle jag gärna vilja se The golden compass, får jag nog ta och göra en ggn i sommar! Ha en härlig onsdag! Kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-06-25 12:49:37

Anna: Det tycker jag verkligen du ska göra! Är både mumsigt och nyttigt! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela