Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Midsommardagen.

Publicerad 2008-06-21 21:31:26 i Vardagligheter

Gårdagen var verkligen klockren. Precis vad vi behövde!
God mat, skogspromenad, solsken, regnstänk, jordgubbar, mys och mojitos i gott sällskap!
Efter en skön sovmorgon åkte vi till älsklingens föräldrar och åt lunch ute i trädgården.
Jag älskar verkligen att vara ute hos dom-- det är så härligt och dom bor precis vid vattnet!
Nu sitter älsklingen bänkad framför fotbollen och jag har bullat upp med inredningstidningar- som vanligt efter besök hos svärmor! Perfekt!
 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-06-21 22:31:56

Här vad det urmysigt också, härligt att ni fick en så skön midsommar. Många kramar, Anna

Postat av: Linda

Publicerad 2008-06-22 12:17:01

Låter som om ni hafft det alldeles underbart i helgen =) Jag säger också grattis till friheten;)

Önskar att jag kunde säga det samma till vårat busfrö här inne men, nej!

miss u to stumpan! Puss.

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-06-22 15:59:05

Åhh vad söt du är=) Och vilken söt dukning!

Ha en skön söndag nu!

Många kramar

Postat av: Mia

Publicerad 2008-06-22 19:35:18

Vilken trevlig midsommar du verkar ha haft! Och vilken fin dukning :) Kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-06-22 20:38:55

Madde: Tack! Vad gullig du är! Kram!!



Mia: Vi hade supermysigt! Och tack- tänkte lite midsommarromantik! ;-)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela