Em

Så som jag ser det. Simple as that.

myror i brallan...

Publicerad 2008-06-03 21:34:01 i Vardagligheter

Pga. bloggstrul kom inte gårdagens inlägg upp förrän idag, men bättre sen än aldrig! ;-)
Första riktiga detox dagen har gått som en dans! Har druckit sörjan med mycket is och citronskivor- en klar förbättring!
Och nog är det vattendrivande alltid... Konstant kissnödig!
Är så otroligt uttråkad/rastlös på jobbet just nu, det bara kryper i kroppen på mig! Men det är väl så när man vet att det är så kort tid kvar...
Kvällen har spenderats i skogen med sökträning. Den här gången var Allan hur duktig som helst!
Jag blev riktigt stolt! Ha,ha!


Idag fick jag även ett glädjande besked av en nära vän... Håller alla tummar jag har för att allt ska gå bra för er gumman!
En bra dag trots myror i brallan!

Kommentarer

Postat av: ..:Sarah:..

Publicerad 2008-06-03 22:14:17

jag vet ju lite varför..

min överkropp fick ju sol i Tanzania OCH på balkongen. medan benen snällt fått vänta till idag..! haha..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela