Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Slapp

Publicerad 2008-06-26 21:25:39 i Vardagligheter

Sitter i soffan med ett glas rosé och datorn i knät... Är mätt efter en ruskigt god kycklingsallad och lagom darrig i kroppen..var nämligen duktig och gick på Pumpen idag med!
Känns som det börjar bli lite ordning och reda på träningen igen! Skönt.
I morgon är det fredag! Galet vad fort  den här veckan har gått! Mycket beror nog på att jag tycker det är så himla roligt på jobbet! Allt är nytt och det är verkligen en utmaning! Me like!
Det är hamnfestivalen här i stan, men jag tror faktiskt att jag dissar den i år.
Var inte alls särskilt kul förra året, så nej-jag hoppar det.
Nu ska jag fortsätta leta lite resor

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-06-26 22:46:07

Så det är Hamnfestivalen till helgen, där ser man. Jag har nog aldrig haft sådär jätteskoj på dem, men tror det beror på att jag inte är ifrån Enköping, för många andra träffar ju på gamla vänner och sånt, det kan ju vara skoj, men du gör säkert rätt som dissar den =) Nu är det sovdax. Stor godnatt kram

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-06-27 16:19:38

Nu är du utmanad av mig!=) Spana in min blogg! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela