Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Slut.

Publicerad 2008-06-19 19:47:50 i Vardagligheter

Japp. Då var det den absolut sista dagen på jobbet avklarad.
Känns både riktigt skönt och lite vemodigt, är väldigt många underbara människor som jag kommer att sakna..
Blev lite tårar och riktigt fina avskedspresenter.
Från ägarna av hotellet Aka Hövdingarna fick jag en helt underbar klocka från Esprit! Lovley!
Av personalen fick jag en vit ljuslykta, silverhalsband, örhängen och en jätte bukett med blommor!
Mina söting tjejer hade även köpt en svart ziphoodie från Vero Moda, jag hade nämligen gått och pillat avundsjukt på E som hade en sån... Hihi.. Puss på er! Ni är bäst!
Självklart kommer bilder!
Nu ska jag njuta av ett glas vin och älsklingens hemgjorda pizza! Mums!
Avslutar med kommentaren söt Ina smsade nyss: Grattis till friheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela