Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Zombie

Publicerad 2008-06-09 19:51:38 i Vardagligheter

Idag vet jag inte riktigt vad det är med mig- är totalt slut!
Har hasat runt som en zombie hela dagen på jobbet...
Och väl hemma har jag bara legat i soffan och slötittat på fotbollen.
Känns som kroppen väger 100 ton-minst.
Hade bokat spinning men den blev tyvärr inställd.. Kanske tur egentligen annars kanske jag hade ramlat av cykeln! Haha...
Ska verkligen försöka ta mig i kragen nu och måla klart det sista på spegeln som jag håller på och donar med..
Efter det tror jag  nog att det blir sängen och surfing som får avsluta kvällen!
Puss på er!

Kommentarer

Postat av: ..:Sarah:..

Publicerad 2008-06-10 20:58:47

tackar=)



ha en toppen kväll söta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela