Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Brunstig?

Publicerad 2008-03-22 20:50:56 i Vardagligheter

Jaha då var det påskafton då!
Den har till största delen tillbringats i sängen läsandes "Brunst kalendern" av Emma Hammberg, mycket bra bok det där! Bitterbra tror jag man kan kalla den! Några få pauser har det blivit i form av långpromenad ( i minst sagt ombytligt väder..snö,sol,snö,blåst, sol..) och tripp till H för fixning av trasiga naglar...
Har nyss ätit världens godaste middag med kärleken. Lammstek med potatisgratäng och rödvinssky! Mums!
Nu ska jag krypa tillbaka till sängen med nya Plaza kvinna, Plaza interiör och ett glas rött!
Jag älskar att vara ledig!!
image69

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-03-22 21:01:30

Den boken är superbra=)
Ha en mysig kväll!
Kram Kram

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-03-23 09:34:54

Ja det är verkligen helt ljuvligt att vara ledig lite längre, jag njuter sååå!:)
Vad härligt det låter med roliga tidningar och lite gott rött...:)
Ha en finfin dag! Kramis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela