Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Fire!

Publicerad 2008-03-20 18:31:57 i Vardagligheter

Brrr... Snö och -6 grader i morse! Helt bakvänt tycker jag!
Skarp brandövning med rökfyllda rum, "skadade" gäster och hela faderullan på jobbet idag.
Mycket bra och lärorikt! Man får verkligen upp ögonen för hur mycket det är att tänka på vi en ev. brand på ett hotell...
Läskigt! Brandmännen tyckte iallafall att vi skötte oss bra för att vara första gången vi övade skarpt.
Vi fick även se filmer och bilder från bla. discoteksbranden i Göteborg. Fy faan säger jag bara.
Så fruktansvärt.
Kvällen blir lugn, ska hämta darlingen i Märsta i kväll/natt. Han är och träffar gamla klasskompisar över några öl och vad gör man inte för sin älskade ;-)
Kan säga att jag har ingenting emot att krascha framför tvn- är helt slut!
Nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen och köra lite mini spa... Ansiktsmask, scrub osv..
Ha en bra kväll sötisar!
Kram!
image144
Bild: Google bildsök

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-03-20 20:15:26

Först: stort GRATTIS i efterskott! Förlåt att jag är lite efter...:) Låter som du hade en mysig dag!!

Låter superbra det där med brandövningen. Usch, ja fy vad hemskt det var med diskoteksbranden i Göteborg. Jag går förbi nån gång ibland där det hände och där finns en minnesplats med fotografier på en del av de som omkom. Så himla tragiskt.

Kram till dig!!

Postat av: Linda

Publicerad 2008-03-20 21:42:29

GRATTIS I EFTERSKOTT!!!!!
Sorry.....
Hoppas att du hade en jätte mysig födelsedag.
Saknar dig! Puss!

Postat av: Anna

Publicerad 2008-03-21 18:07:17

GLAD PÅSKIS ;-) Hoppas det gick bra att hämta karl´n igår! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela