Em

Så som jag ser det. Simple as that.

sol!!!

Publicerad 2008-03-27 14:17:07 i Shopping

Äntligen är våren här! Har njutit av en långpromenad i solen! Underbart!
Gårdagen bjöd på både frisörbesök och lite shopping...
Lite uppfräschning av både toppar och färg. Har blivit en nyans ljusare och även fått lite nya slingor! Nice.
Världens bästa hårolja från Kérastase fick även följa med hem! Den ger superglans och är perfekt till risiga toppar!
image147Bild: Kérastase.com

Slank även förbi Åhléns och köpte nya lampskärmar till köket, några ögonskuggor och ett knallrosa nagellack till tårna! Knalliga vårfärger-Ja tack!
I morgon är jag ledig då ska det städas, packas och...pluggas...
Sen bär det av! Party, party!
Ha en  bra dag!
Kramar!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-03-27 20:54:49

Skönt med frisörbesök, känner sig alltid lite ny och fräsch då:)
Ha en bra kväll och en bra fredag imorgon.
Kram Kram

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2008-03-28 11:22:11

1 lön från Ica Maxi, 1 lön från LM-gruppen och 1 lön från Mäklarringen. :)

Postat av: Anna

Publicerad 2008-03-28 14:06:13

Ja jag höll på att bli tokig av nyfikehet här, men nu har jag fått se den, sååå fiiin! Smygtitt finns på sidan ;) Ha en underbar helg! Kramis

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-03-28 15:11:39

Åh vad härligt med en uppfräschning hos frisören! Man känner ju sig som en ny människa efteråt=)
Den håroljan har jag inte testat men den låter ju himla bra! Jag är iofs lite rädd att mitt hår skulle se fett ut?

Vilka kuliga inköp du gjort!

Ha en härlig fredag! Kram!

Postat av: Anna

Publicerad 2008-03-28 15:53:00

Vad kul med kryssning, hoppas att du får det skojigt!!! Massa kramar

Postat av: Anna

Publicerad 2008-04-01 13:12:49

Verkar som "alla" är för gelén så jag kör nog på det jag med då, går du i Enköping och fixar naglarna? Något ställe att rekommendera i så fall??? Ha en underbar tisdga i solskenet! Kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela