Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Tisdag.

Publicerad 2008-03-25 13:49:56 i Vardagligheter

Jaha.. då var det dags att jobba igen då... Känns lika lockande som vanligt när man har varit långledig!
Halkade mig runt i skogen på en timmes promenad på förmiddagen, Allan blev så till sig över snön att han bröt en av mina nyfixade naglar.. Great... Ja, ja.. han var ju lycklig iallafall... ;-)
Kort vecka. Jobbar bara 3 dagar! På fredag åker vi på kryssning! Kul! Kul! Kul!
När vi målade om i hallen och köket lyckades älsklingen slänga skruvarna till mina älskade David krokar från Edblad & Co, jag har frågat i varenda affär som har skruvar och sådant men inte nånstans har jag hittat några som passar! Mailade Edblad & co innan helgen för att höra om dom kanske hade skruvar att sälja.
I morse fick jag ett jättetrevligt mail där det stod att dom skulle skicka skruvarna till mig redan idag! Vilken service!
Äntligen kan jag få upp mitt skohorn och de andra krokarna på väggen!
image146
Bild: Edblad & Co

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-03-25 21:30:41

Vad bra att det fixade sig med krokarna! Härligt med sån superservice!:)
Kryssning, vad kul! Vart ska ni?
Kramis!

Postat av: Anna

Publicerad 2008-03-26 14:39:16

Åh tack så mycket tjejen!!! Vad bra förövrigt att det löste sig med krokarna, inbland blir man så glad när man får fin service! Ha en skön dag! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela