Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Dentist

Publicerad 2008-05-22 13:44:12 i Home Sweet Home

Nu har jag precis installerat vårat nya trådlösa modem! Är riktigt stolt! Är ingen datahacker direkt...
Ska bli skönt att kunna sitta med datan vart som helst i lägenheten och inte vara fastlåst vid köksbordet!
Blev en kort joggingsväng på förmiddagen i det fina vädret-riktigt skönt!
Det fruktade tandläkarbesöket gick som en dans (med klappande hjärta) och altt såg bra ut!
Fick tom. beröm för mina tänder! =)
Kul!
Den här rengöringsmoussen fick följa med hem från apoteket idag!
Hoppas den med sin olivolja och sheabutter ska funka för en sån torris som jag!

Ha en bra dag sötisar!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-05-22 14:49:33

Bra att det gick bra hos tandläkaren. För mig gick det mindre bra senast jag var där då jag rotfyllde en tand :/



Vad händer ikväll då?

Postat av: Linda

Publicerad 2008-05-22 22:24:43

Gud vad skönt för dig att dinna gaddar var så fina =) Blev påmind om att jag själv måste göra ett besök,ursch!!!!Berättade för Jocke om E och hans pokerkväll/morgon, han garvade och tyckte det va sjukt roligt! Karlar va?! tur att vi e så mogna ;) Saknar dig me!! kram o puss.

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-05-23 07:13:27

Sv: Nej rotfyllning var ingen höjdare..

Händer det något kul idag då? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela