Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Hagel

Publicerad 2008-05-20 13:10:16 i Vardagligheter

Kom precis hem från en joggingtur i solsken och nu vräker hagel blandat regn ner utanför fönstret-snacka om tajming!
Ska snart studsa (?) iväg till jobbet igen- känns som det enda jag gör är att jobba just nu...
Men det är bara att bita ihop... Är ju inte så lång tid kvar, jag går på semester innan midsommar och eftersom jag ska plugga i höst kommer jag ju inte att gå tillbaka till jobbet efter semestern!
Så nu är det nedräkning som gäller! ;-)
Känns lite vemodigt på ett sätt men samtidigt väldigt skönt att jag äntligen har bestämt mig för vad jag vill göra!
Kram

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-05-20 16:38:06

Ja vilket knepigt väder!! Usch för grått och regn, vill ju ha värme och soool...=)

Vad är det du ska plugga? Har jag säkert redan frågat men jag gör det igen...;)

Kramis!

Postat av: Linda

Publicerad 2008-05-20 18:19:48

Va?! hagel! här har det varit strålande solksken hela dagen, viserligen lite mycke blåst, men varmt. Förstår att det måste kännas lite mysko att inte ska jobba mer sen, du har ju varit där ett tag. Men man kan ju alltid jobba lite extra :)



Ja, visst är vagnen fin......

Puss,puss!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-05-20 21:24:45

Här har det regnat ena stunden och sen nästa har det varit sol...Hmmm, ingen ordning alls... Kallt och jäkligt är det också, vart tog sommaren vägen?

KramKram

Postat av: Sofia

Publicerad 2008-05-21 14:45:28

jobbigt att jobba haha, men snart är sommaren här! :D

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-05-21 21:48:34

Vad spännande att plugga till mäklare, det är nog ett jättekul och varierande jobb! Alltid skönt när man har bestämt sig!=)

Kram gumman!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela