Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Morsdag

Publicerad 2008-05-25 22:01:56 i Vardagligheter

Min lediga dag har spenderats ute hos mammsen på landet! Så skönt!
Vädret har varit kanon så jag har hunnit både bättra på brännan och tvättat bilen!
Nu på kvällskvisten kom resten av stora familjen ut och firade morsdag med kycklinggryta och chokladtårta-inte helt fel!
Det blev inte mycket schlager för mig igår eftersom jag jobbade men jag hann iallafall se Charlotte!
Hon är grym- otroligt synd att inte resten av Europa håller med mig....
Men, men..  That´s life.
Pappa har nyligen varit i Frankrike och med sig hem hade han en liten present från Taxfreen..
Nämligen Clarins Beauty Flash Balm. (Verkligen perfekt eftersom min nuvarande börjar ta slut!)
 Den stramar upp, ger lyster och suddar ut alla tröthetstecken!
Katta du hade verkligen rätt- jag älskar den!

Nu ska jag krypa ner i sängen ska vara uppe med tuppen i morgon då jobbet väntar...
Hoppas ni alla har haft en härlig morsdag!
kram

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-05-26 16:05:14

Ja visst var Charlotte grym, så trist att hon hamnade så långt ner. Usch vad sur jag blev!!

Men vilken trevlig present du fått! Den produkten har jag varit nyfiken på länge. Verkar ju vara superbra.

Kram på dig gumman!

Postat av: Katta

Publicerad 2008-05-26 19:09:34

Ha ha! Men den är faktiskt helt underbar! Kan inte leva utan den, nästan inte i alla fall ;) Gillar grejen med att hyn ser fräschare ut på direkten. Att den är dryg är ett plus! Snäll pappa du har...



Ha en mysig start på veckan, många kraamar

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-05-26 21:52:46

Taxfree presenter är aldrig fel:)

Sköt om dig! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela