Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Schlager??

Publicerad 2008-05-23 12:10:20 i Vardagligheter

Godmorgon! (jo det är morgon för mig)
Börjar kännas i kroppen att jag har jobbat mycket och många sena nätter...
Fast nu är det bara två pass kvar tills jag är ledig!
Eftersom jag jobbade igår kunde jag inte se så mycket av Schlager semifinalen, men det lilla jag såg (vi hade en frukost tv i köket iallafall) väckte några funderingar:
Vem var ansvarig för danskoreografin i Ukrainas bidrag egentligen? Måste ha varit någon med bakgrund som strippa eller någon gubbe med för lite action på hemmafronten... Det gneds, åmades och juckades hej vilt... Ok, vi vet alla att sex säljer men det här kändes lite... to much...
Tjeckien följde samma spår- minst tyg vinner... Men kom igen... kom på något nytt!
Är det bara barn under 12 år som får rösta fram bidragen i Lettland?
Är det bara folk över 85 som får rösta i Litauen?
Till sist: Varför i hela friden hade sångerskan från Georgien solglasögon på sig?!? Mycket märkligt...
Charlotte var iallafall bäst när det gällde och gjorde så jag fick gåshud! Inte illa!
Nu ska jag kamma till mig och kila iväg till gymet innan det är dags att fara till jobbet- igen! ;-)
Puss på er!



Kommentarer

Postat av: Syster

Publicerad 2008-05-23 15:15:35

Hon hade glasögon därför att hon var blind..

Postat av: Linda

Publicerad 2008-05-23 22:32:58

ja, ha,ha...hon är ju blind. ( eller kanske inte ska skratta åt det...)Heja Charlotte! jag är sjukt nevös inför imorgon ihhhhhhh.

puss.

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-05-24 02:28:34

Syster & Linda:

Oj då...Där trampade allt jag i klaveret... Hade ingen aning om att hon var blind faktiskt! Min vanilga schyssta tajming... ;-)

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-05-24 19:51:06

Ikväll håller vi tummarna för Charlotte=)

KramKram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela