Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Hmmm...

Publicerad 2008-11-20 19:02:47 i Vardagligheter

Such a sushi var gårdagens rubrik.
Ja det kan man lugnt säga... Blev nämligen jättedålig.
Usch och fy kan jag säga.
Fast jag vet inte riktigt om det var sushin var boven ändå för älsklingen har mått prima.
Kände mig hyfsat pigg i morse och gick till "The office" och avverkade några timmars jobb, men framåt eftermiddagen gick det inte längre.Fortfarande ont i magen och frös som jag vet inte vad.
Gick hem och kröp ner i sängen med nya Fredag.
Nu känns det bättre och älsklingen är och köper nyponsoppa till mig!
I morgon ska jag jobba igen och jag hoppas jag är pigg då för vi ska på en liten kombinerad mini mässa/ lunch för inbjudna företagare här i stan.
Imorgon är det fredag igen. Längtar efter mysig middag och gott vin med älsklingen.
Kram!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-11-20 20:31:12

Stackare....Måste ha varit ngn bacill, kan ju inte ha varit smarriga sushin;)

Krya på dig gumman. KRAM KRAM

Postat av: Mia

Publicerad 2008-11-20 20:42:52

Men stackars, hoppas att du mår bättre nu! Kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-20 20:45:54

Madeleine: Tack snälla! Så himla surt..tur att älskot mår bra iaf! ,-) Kram



Mia: Tack-Jodå, nu är det iallafall "stabilt" Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-20 20:46:42

Madeleine: Tack snälla! Så himla surt..tur att älskot mår bra iaf! ,-) Kram



Mia: Tack-Jodå, nu är det iallafall "stabilt" Kram

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2008-11-21 18:43:31

Men fy, matförgiftning är verkligen det värsta jag kan tänka mig! =( Tur att du känner dig bättre nu!



Kan verkligen rekommendera Lookfantastic. Jättesnabb leverans och priserna är (oftast) riktigt bra! Brukar jämföra med priserna här hemma och satsa på att beställa många flaskor åt gången. Tror frakten blev på typ 60 kr sist, vilket är helt okej!



Sitter också här med nya Fredag. Bilderna på prinsessan på semester lockade till ett köp, ha ha!



Ha en mysig start på helgen, kraaamar

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-21 21:43:11

Katta: Det var verkligen ingen höjdare kan jag lova! Tänker passa mig för Ica´s lax i fortsättningen! ,-)

Då kan man altså satsa på en beställning! Thanx!

Kram gumman!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela