Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Stronger

Publicerad 2008-11-12 16:57:16 i Träning

Eftersom älsklingen började sent idag unnade vi oss en lång sovmorgon- mysigt!
Har pysslat med en sammanställning av ett arbete i juridiken och faktiskt varit på gymet och kört ett styrkepass!
Nu sitter jag här nyduschad och alldeles mör i kroppen, så himla skönt!
Blev en stund i solariet också... Fy skäms på mig. Jag vet att det inte alls är bra och jag brukar inte sola, men den likbleka människan som tittade på mig i spegeln i morse var inte att leka med...
Jag måste införskaffa BUS heltenkelt.
Har sötnosen Katta något bra tips kanske?
Nu ska jag göra mig anständig för att sen åka och fixa naglarna- äntligen säger jag!
Charlotte Perelli- släng dig i väggen! ;-)
Kram på er!

Bild: google

Kommentarer

Postat av: Tjugonågonting

Publicerad 2008-11-12 20:11:38

känner igen det där med solariesolning, det är svårt att sluta men hemskt frestande...



fin blogg förresten. trevlig kväll :-)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-12 21:54:28

Tjugonågonting: Tack! Du är välkommen tillbaka! ;-)

Väldigt dumt och ett väldigt enkelt sätt att se lite piggare ut- iallfall för stunden!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela