Em

Så som jag ser det. Simple as that.

studie koma

Publicerad 2008-11-13 14:57:24 i Vardagligheter

Men åhhh... Jag är så oskärpt just nu.
Har för lite att göra heltenkelt. Jag är en sån som arbetar bäst under press och just nu är den pressen helt obefintlig.
Jag menar, när jag hade alla tre kurserna med arbeten och deadlines hit och dit pluggade jag som en tok, gick upp tidigt och var allmänt tok seriös...
Nu har jag "bara" en kurs kvar och det vettiga vore ju skulle jag sitta med näsan djupt i juridikboken för att ligga bra till och slippa hetsplugga innan tentan.
Men det gör jag inte.
Jag sover för länge, kollar bloggar, dricker kaffe och funderar på vad jag ska sätta på kroppen på lördag.
Väldigt seriöst.
Ikväll ska jag iallafall jobba. Trevligt med lite extra klirr i kassan till jul.
Naglarna fixade igår. Lika fina som vanligt men vi gjorde dom lite kortare den här gången.
Fingrarna flyter ovanligt snabbt över tangenterna idag!

Och hörrni... Imorgon är det fredag!! Igen!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-11-13 21:36:53

Jag är likadan, jobbar bäst under press=)



Fast du får unna dig lite vila även om det tar emot. Ha en bra helg tjejen. KRAMAR

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-14 10:44:11

Madeleine: Ja, du har nog rätt... Bort med det dåliga samvetet! Tack gumman! Hoppas du får en bra helg också! Kramisar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela