Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Tisdag.

Publicerad 2008-11-11 18:21:00 i Vardagligheter

Regnar som bara den ute. Trist. Hade tänkt mig en långpromenad, men nu vet jag inte riktigt...
Regnjacka på i sånt fall!
Lång lunch och fika dejt med min älskade Malin.
Nya fiket Wendys Coffee. Så himla mysigt och otroligt trevlig personal med service känsla!
Verkligen något som har saknats i den här staden! Finns väl något mer som är OK men resten är crap!
Vi hann även med en liten sväng på stan innan jag skulle börja jobba.
Kikade på snajsigt julpynt på Åhléns, klämde på potentiella partyfavoriter på H&M och införskaffade nytt Kérastase balsam.
Blev tillfrågad om jag ville hjälpa till lite på "the office" på eftermiddagen och självklart ville jag det!
Kul och väldigt lärorikt- det är ju mitt framtida yrke och arbetsplats!
Ikväll är jag självklart bänkad framför Uggly Betty och DHW!
Ha en skön kväll sweeties!

Love you vännen!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-11-11 21:14:42

Mysig tisdag du verkar ha haft=)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-11 21:37:05

Madelene: Väldigt mysig! Och betydligt bättre än min "skitmåndag" ,-) Kram

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-11-11 22:06:30

Jaa, det är jättemysigt! Och jättegott kaffe! :) Puss

Postat av: Dress Like a Princess

Publicerad 2008-11-11 22:19:19

Söt bild :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-12 10:40:34

Caroline: Jepp! Ny favorit, helt klart! Kramis



Dress Like a Princess: Tack snälla! =)

Postat av: Dress Like a Princess

Publicerad 2008-11-12 10:44:54

Aa visst låter de äckligt :P

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-12 11:04:13

Dress like A Princess: Blä!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela