Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Such a sushi!

Publicerad 2008-11-19 16:01:07 i Vardagligheter

Det snöar ute och jag sitter i soffan med tända ljus, en stor kopp kaffe och bara myser!
Jag längtar efter att få plocka in adventspyntet!!
Men än är det lite tidigt även om det bara är lite mer än en vecka kvar till första advent.
Har varit en sväng på gymet och gett mina stackars muskler en omgång.
Skönt! Men det blir dock ingen jätte krävande träning den här veckan, det känns som jag har en förkylning som ligger och lurar och den bara väntar på en anledning att få bryta ut!
Snart ska jag börja förbereda kvällens middag- hemgjord sushi.
Så himla gott och inte alls särskilt svårt att göra!
Har fått resultatet från min hemtentamen i marknadsföring.
Den gick väl så där,men... jag är godkänd på kursen!!
Yes! Yes! Yes!

Ha en skön kväll nu godingar!
Kram

Kommentarer

Postat av: Zandra

Publicerad 2008-11-19 18:20:29

Ja men eller hur ;-)

Hoppas middagen smakar bra och att du får en fortsatt mysig kväll!

KRAMAR

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-19 20:12:36

Zandra: tack detsamma! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela