Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Grades

Publicerad 2008-10-21 17:21:54 i Vardagligheter

Maj Gad!! I dag är jag så lycklig!!!
Vi fick betygen på grupparbetet i Marknadsföring idag!
Vi var en av två grupper som hade fått näst högst poäng!!! Wihiii!
Vår lärare uppmanade också övriga grupper att gå in och titta på de arbeten med höga poäng för att se bra exempel på hur arbetet skulle utföras! Lite stolt är jag allt!
Väldigt roligt också med tanke på allt strul som har varit i vår grupp!
Nu ska jag åka till Helena och laga en trasig nagel...
PUSS så länge!

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-10-21 18:28:06

Åh, vad roligt! Grattis!

Kram

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2008-10-21 19:43:38

Du är så duktig! :) Jag är stolt över dig! Kram

Postat av: Mia

Publicerad 2008-10-21 20:28:08

Du verkar vara en riktig hejare på att plugga, you go girl! :) Kram!

Postat av: Linalotta

Publicerad 2008-10-21 20:46:58

Grattis!

Det är alltid kul när man får lite extra lön för mödan ;)

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2008-10-21 21:28:49

Grattis, grattis!! Gud vad du är duktig. Håva in bara =)



Nice shoes! Såg dina sidenpjucks på Din Sko i söndags, så sött med rosetterna bak! Jag fick för mig att klacken var urbra eftersom den inte var klädd i tyg men det kanske är som du säger... Tvärtom! =(



Kraaaam

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-21 21:43:38

Evelina: Tack gumman! Kram!



Lillasyster: Tack söta! PUSS



Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-21 22:00:50

Mia: Tack, tjejen! Jag tror att det beror på att jag tycker det är så himla kul!! Det var verkligen dax att göra något nytt! Kram!



Linalotta: Tack! Det är superkul och väl värt allt slit och frustration! =)



Katta: Tack gulliga du!

Föll totalt för rosetten och skulle inte banga på ett par svarta också! ;-)

Tror tyvärr att klacken lätt blir repig, men sånt är livet! jag får hålla mig i skinnet! ;-)

Kraam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela