Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Supersöndag.

Publicerad 2008-10-19 18:53:56 i Träning

Den här dagen har varit galet bra på alla sätt och vis.
Näst sista deltentan i BT avklarad & godkänd!
Oppositionen
i Marknadsföring inlämnad!
Dessutom hade vi fått bra kritik av gruppen som opponerade på vårt grupparbete!
Så himla skönt!! Det börjar närma sig sluttampen på dessa två kurser!
Wihiiii!!!
Var ut till mamma och pappa en sväng och fick älgkött med oss hem! Perfekt!
Efter det travade jag glatt i väg till gymet för ett medelpass spinning.
Jisses Amalia säger jag bara! Vilket pass!!!
Om jag kan gå för egen maskin i morgon är det ett under!
Eliz som höll i passet är en helt otrolig instruktör.
När man tror att man inte orkar cykla en meter till och att man är nära att falla ihop av ren utmattning får hon en att fortsätta lite till, pressa ut det sista man har och ge allt!
När passet var slut var jag totalt dyngsur men studsade som på moln hem! Vilken härlig känsla i kroppen!
Har nyss ätit älsklingens goda Bolognese och nu tänker jag slänga mig på sängen och läsa söndagsbilagorna!
Relax! Njut av  helgens sista timmar peeps!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-10-19 20:15:06

Vilken power söndag=) Hoppas kommande vecka kör igång med samma energi.

Grattis till tenta resultaten också!KRAM

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-10-19 20:25:39

Åh älgkött, va gott!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-19 20:48:18

Madeleine: Tack gumman! Det känns riktigt, riktigt bra just nu! Kram, kram!



Johanna: Ja, helt perfekt! Blir mycket bolognese, biffar och tacos nu! ;-)

Postat av: Anna

Publicerad 2008-10-19 21:01:39

STORT grattis till den klarade tentan, vad duktigt du är, allt verkar ju gå så bra för dig, jag är dock inte förvånad =)



Önskar dig en trevlig vecka och det där med upptagen t-shirt kanske vore något att köpa till J i julklapp, hahahaha!



Nu sk ajag se på filmen "I hennes skor"



KRAMIS

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-20 10:37:41

Anna: tack sötis! Jo, hittills har det gått jättebra med pluggandet. Det beror nog på att jag tycker det är så jäkla kul!! Som den strulputte jag var i skolan trodde jag väl aldrig att jag skulle säga det, men I Love school! ;-)



Årets julklapp är kirrad! Eller så får du låna ut J liten i utbyte mot den där våningen? Hahaha!



Ha en bra dag! Kramisar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela