Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Tagen.

Publicerad 2008-10-15 10:03:11 i Vardagligheter

Äntligen verkar förkylningen ha dragit sig tillbaka.
Blev ett spinningpass igår kväll för att fira! ;-)
Så himla skönt och riktigt bra musik! Vem blir inte på bra humör av Rhianna-Disurbia?
Sen kröp jag och älsklingen upp i soffan, tände ljus och kollade på film.
Taken med bla Liam Neeson och snygga Famke Janssen.
Helt Ok film, men kanske aningens förutsägbar...
I pluggväg är det full koncentration på Byggnadstekniken idag. Tenta i helgen.
Men först tänkte jag kila iväg till gymet och köra lite styrka-  man får väl passa på medans kroppen är på topp!
Ciao!

Bild: Google

Kommentarer

Postat av: ..:Sarah:..

Publicerad 2008-10-15 18:52:31

ja jag är helt säker på att de va så=)

Postat av: Lisaaa

Publicerad 2008-10-16 16:03:55

Ååh jag va på spinning i måndags : ) ska på lördag också. ska du? :D Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela