Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Tisdag.

Publicerad 2008-10-07 17:29:06 i Vardagligheter

Phu! Äntligen är inlämningsuppgifterna ,med ritningar och rubbet, färdiga!
Nu ligger de på lådan och jag kan inte göra ett jota åt dem längre! Läskigt!
Nu är det bara att hugga in på nästa stora uppgift- nämligen grupparbetet i Marknadsföring som ska vara klart på lördag..
De andra gruppmedlemmarna har äntligen vaknat ur sin dvala och nu har de minsan eld i baken! Så dags nu va?
Jag blir så trött på folk som alltid ska vara ute i sista stund...
Nog om skola!
Tanken är att jag ska sitta på spinningcykeln om en timma, men jag börjar faktiskt bli tveksam...
Fryser och har ont i huvudet... Orka bli dålig-igen! 
Att hoppa självplågeriet och bädda ner mig framför tvn känns mer lockande just nu.
Får fundilera lite på det.
Väntar med spänning på ett paket från utlandet som borde dyka upp vilken dag som helst...
Vad det är? Det får ni se då!
Ha en bra kväll sötnötter!
Kram kram!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-10-07 19:17:39

Vad nyfiken jag blir på paketet!!! berätta,berätta! Nej det är inte vårat hus, det är jockes mormors hus utanför uppsala. Får skicka lite bilder till dig så du får se vårat Casa! hoppas du inte blir sjuk igen....kram på ré!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-07 19:48:25

Linda: haha... det är inget märkvärdigt, kan iaf. säga att det är något i klädväg... ;-)

Ja!!! Send me some pics!!!

Kram sötis!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-10-07 20:31:53

Blir också nyfiken på paketet=)



Blir inte heller av med huvudvärken här, så trist. Men man får väll som vanligt bita ihop=)



Hoppas MF-arbetet går bra och skönt att de andra vaknade till liv. Finns inget värre än oengagerade gruppmedlemmar:(

KRAMAR

Postat av: Zandra

Publicerad 2008-10-07 20:32:23

Vad är det du pluggar till? Massa roliga och tunga ämnen ;-) Skönt att du är klar med inlämningsuppgifterna nu, visst blir man less på folk som är sega..samma sak på arbetsplatser.. hehe :-)

Ha en skön onsdag och Krya på dej!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-07 21:38:16

Madeleine: jag är också nyfiken! Håller tummarna för att det uppfyllermina förväntningar!



Det blev hemmakväll i soffan i stället för gymet sånu känns det lite bättre iallafall...



Krya på dig du med gumman!

Kram!!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-07 21:57:25

Zandra: Jag läser till fastighetsmäklare! Väldigt kul, men som sagt- jobbigt när inte gruppmedlemmar gör sitt...

Tack! Det samma till dig! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela