Em

Så som jag ser det. Simple as that.

update

Publicerad 2008-10-12 17:06:21 i Vardagligheter

Hej på er! Dålig bloggaktivitet den här helgen. Har varit minst sagt fullt upp.
Kort efter att jag har sammanfattat och skrivit rent den andra delen av MF arbetet och lagt ut den på vår grupps sida får jag ett meddelande av en av gruppmedlemmarna att jag inte behöver göra sammanfattningen för den har han redan gjort... Alltså har jag suttit flera timmar och arbetat i onödan-igen! Tack för den... Snacak om bra kommunikation!
Behöver jag ens säga att jag var flyförbannad och riktigt less? ;-)
Men nu är arbetet inlämnat iallafall.
Fredagskvällen tillbringades här hemma. Syster och hennes L var här på middag.
Älsklingen hade gjort världens godaste tapas med bla. Sushi, kryddiga oxfiléspett, mini löjromstoastar och friterad kyckling m.m, m.m! Detta sköljdes såklart ned med skumpa och goda viner!
Mysigt , gott och supertrevligt!
I lördags assisterade jag på en visning av några nyproducerade lägenheter och villor- superkul och lärorikt!
Sen åkte jag och mammsen till Ikea i Västerås, men väl där hade de inte soffbordet mamma var ute efter så vi packade in oss i bilen igen och åkte de extra milen till Uppsala istället. 2 län och 3 kommuner på en eftermiddag! haha...
Som vanligt med Ikea kom jag hem med en massa nytt piff och mysiga ljus!
Kvällen tillbringade jag hos mamma och pappa skruvandes på de snygga möblerna från Ikea Stockholm och framför stjärnor på is! Hämtade älsklingen sent i natt så idag har vi inte gjort något vettigt överhuvudtaget.
Sovmorgon, långfrukost, tidningar och Marabou daim!
Ikväll ska vi hem till fam P för att fira min söta kusin Evelina som fyller 16 år!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-10-12 21:37:02

VAd trist med en massa onödigt jobb och att kommunikationen fungerar lite dåligt i gruppen. Alltid lite svårt med grupparbeten på distans...



Kul det låter med visningen=) Och ett Ikea besök är ju aldrig fel...Även om det tappat lite av sin charm hos mig...



Hoppas att du får en bra vecka. KRAMAR

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-13 11:25:28

Madeleine: Ja, jätte tråkigt- men som du vet har ju komunikationen i gruppen varit katastrof redan från början. Att stressa fram arbeten på några dagar blir ju sällan bra.. men men nu är det nya tag!



Visningen var superkul och eftersom det var visningsobjekt för ett helt nyproducertat område var de inreda av experter så det var mycket fint att vila ögonen på.



Massor med kram!

Postat av: Hanni

Publicerad 2008-10-13 19:31:35

Trist med extrajobbet, men ibland är det sånt som händer och du kan ju bara skatta dig lycklig att du kanske kan det lite bättre tack vare sammanfattningen. ;)



Härliga blommor!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-13 19:46:17

Hanni: Ja... man får väl se det från den ljusa sidan! ;-)

Tack!-Älskar den knallrosa färgen, de lyser verkligen upp i höstmörkret!

Postat av: Hanni

Publicerad 2008-10-14 18:12:28

Så klart. ;) Hmm tror bestämt jag måste köpa några roliga själv...det är alldeles för lite växter här hemma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela