Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Suck!

Publicerad 2008-10-02 12:16:35 i Vardagligheter

Vaknade i mindre bra skick i morse. Ont i halsen, stel i kroppen och allmänt risig. Den förbaskade förkylningen har bara  legat och lurat för att kunna slå till igen. Typiskt. En treo och en kopp honungste senare kändes det lite bättre och jag har lyckats få iväg min anmälan till vårens kurser. Snurrigt att veta vilken ordning som är bäst att läsa kurserna i, men nu är det iallafall gjort!  Skönt! En sak mindre att tänka på!
Nu är det bara full fart med Marknadsföring och husritningar resten av dagen!
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Bellini me

Publicerad 2008-10-02 14:12:51

ajj då! tråkigt när man är krasslig. Hoppas du känner dig bättre snart ;)



Jag satt också och valde mellan kurser inför nästa termin. För min del är det bara fristående och för skojs skull men jag vill ändå behålla någon röd tråd i det jag pluggar...svårt svårt.



Hoppas det gick bättre för dig!

Postat av: Anna

Publicerad 2008-10-02 17:41:42

Krya på dig raring!!! P&K

Postat av: Malin S

Publicerad 2008-10-02 20:37:16

Krya på dig !

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-10-02 20:54:48

Stackare, hoppas att det ger med sig snart.

Har också någon varannandags förkylning.Ena stunden känner jag mig pigg och nästa helt väck igen...

Många kramar till dig!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-02 20:56:10

Bellini me: Ne- inge roligt alls =/ Tack snälla!

Jag läser ju också fristående kurser för att så småningom bli fastighetsmäklare- himla meckigt blir dt iallafall! ;-)



Anna: Tack gumman!



malin s! Tack snälla!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-02 21:02:30

Madeleine: tack söta-Visst är det surt??! Very irriterande! Kramelikram!

Postat av: Katta

Publicerad 2008-10-02 21:19:40

Precis lagom till helgen =( Massor av krya-på-dig-kraaamar!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-02 22:07:53

Katta:mmmm har stora planer på att vara frisk i morgon- vi ska nämligen hem till mina föräldrar på middag! Tack sötis! Kram

Postat av: Bellini me

Publicerad 2008-10-03 09:49:04

Låter jättekul! Jobbar du också?

Jag kan förstå att det är meckigt, tyckte att det var jobbigt att bestämma sig för två kurser och hur jag skulle få till det så att de inte överlappar varandra.

Jag läser på kvällarna(endast halvfart)och jobbar som vanligt på dagarna. Det blir en hel del plugg på kvällarna så man måste ha bra disciplin. puuh (Vilket jag alltid inte har)



Ha en bra helg!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-03 10:05:40

Bellini me: Det är jätte kul!Just nu läser jag 150% och jobbar bara lite extra då och då. Disciplin krävs här med eftersom jag bara läser på distans. Funkar riktigt bra, men visst finns det dagar man smiter från pluggandet och gör roligare saker ;-)



Tack detsamma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela