Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Arbetsplats.

Publicerad 2008-09-10 13:24:54 i Vardagligheter

Som nybliven student behöver jag ju en bra arbetsplats (sitter nu vid ett litet, litet provisoriskt skrivbord) som dessutom måste vara snygg eftersom den ska vara längs ena kortsidan i vardagsrummet... Inte alls lätt ska jag be att få tala om, har velat fram och tillbaka om skåp hit eller dit, men nu vet jag precis hur jag vill ha det!!
Jag blev så inspirerad av den här superfina arbetsplatsen hos Tvillingmamman (en av mina favoritbloggar btw) att jag måste åka till Ikea. Bums!  Typiskt mig att när jag har fått en idé måste det ske nu!
Har styrt upp en större bil men ingen bärhjälp eftersom alla tycks jobba, vad är det med folk egentligen? ;-)
Jag får hoppas att det finns några starka karlar på Ikea Västerås som kan tänka sig att hjälpa en dam i nöd heltenkelt!
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: ..:Sarah:..

Publicerad 2008-09-10 17:29:39

ja rött skulle manju ha oxå..



skolan går väldigt bra!!

ja trivs verkligen och har hamnat rätt.. de känner jag.



kram

Postat av: Anna

Publicerad 2008-09-10 18:09:03

Jag såg Tvillingmammans superfina kontor också innan idag, och det är supersnyggt, så det kommer nog bli toppen när du blir klar med något liknande =) Kram!

Postat av: Malin S

Publicerad 2008-09-10 22:51:38

Först av allt, grattis till att du fixade tentan så perfa ! Asbra gjort.

Tvillingmamman har en superblogg. Underbar inspiration. Jag dregglade grovt när jag såg hennes kontor-make-over och tycker du gör helt rätt som kör på den grejen. Tänk vilka tentaresultat som den studplatsen kommer leda till =)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-10 22:53:10

Anna: Ja, jag blev megainspirerad och nu är jag en bra bit på väg efter dagens Ikea tripp!

Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-10 22:59:16

Malin S: Tack snälla! Skönt att få börja starkt!

Känns mycket lättare då!



Hennes blogg är super och jag jublade när jag såg skrivbordsinlägget! Kör samma skiva, men med två skåp som "ben", (bild kommer sen) blir även någon form av överskåp men jag ska "bo in" mig lite först så får vi se!



ha det gott!

Postat av: Mia

Publicerad 2008-09-11 08:19:46

Jag är exakt likadan, får jag en idé så ska det ske NU, helst igår! :) Men det som är negativt med det är att jag ibland ångrar mig efter ett tag hahaha =) KRAM!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-11 09:40:39

Mia: haha.. ja det har ju hänt att jag ångrat mig...ett "par" gånger =/ Men den här gången var det en fullträff iallafall! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela