Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Honesty.

Publicerad 2008-09-11 20:40:12 i Shopping

Gick upp tidigt i morse för att hinna plugga lite innan jag och världens bästa Malin åkte till Västerås för att hitta diverse tärntillbehör som skor, tjusiga hårnålar och örhängen. Det hittade vi. Och en massa annat.
Det slutade med att vi båda hade kassar med både höstkläder och heta underkläder!
Dom här snyggingarna är från Twilfit:



En riktigt mysig dag- som alltid när vi träffas! Love you vännen!

Dessvärre glömde jag mitt älskade snöhalsband i en av butikerna... Blev så himla ledsen när jag, väl hemma, märkte att det var borta! Tog mig samman och började ringa butikerna en efter en. Väntade mig ingen större lycka, men döm om min förvåning när en vänlig själ hade hittat det i provhytten och lämnat in det! Så nu är det på väg hem till mig!
Vad härligt att det finns ärliga människor!
Kvällen har spenderats framför datorn med BT föreläsning i lurarna, det börjar dra i hop sig till Tenta-igen.
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-09-11 21:03:27

Vilken tur med halsbandet=) förstår hur ledsen du måste ha blivit. Tur det finns ärliga människor=)



Jag håller ju så klart tummarna för din tenta den här gången också, fast du kommer ju fixa det bra utan mina tummar också=)



Känslorna om jobbet är rätt blandade. Har ju bara jobbat 2 dagar ännu (mjukstartar i 2 veckor då dom har en del omstruktureringar och liknande) så det är svårt att säga. Känns dock som dom tror att jag kan så mkt mer och det är rätt jobbigt för mina höga krav:/ Men arbetskamraterna är väldigt snälla och trevliga. Men som sagt svårt att säga när jag varit där så lite. KRAMAR

Postat av: Milla

Publicerad 2008-09-11 21:39:49

Bra att inbjudan kom fram. Nu är vi hemma igen efter en myckethärlig- och romantisk semester. Kommer ni?

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-11 22:29:08

Madeleine: ja! Jättetur! Mitt favorithalsband också!

Ditt tummhållande tas emot tacksamt kan jag säga- är en större tenta den här gången. Om olika grunder och byggnadsmaterial...



Du kommer fixa jobbet galant- det är jag övertygad om! Kramisar!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-11 22:31:40

Milla: Åh vad härligt att höra att ni har haft det bra! Blev det "väärldens goodaste pizza" för kisen?

Erik jobbar d. 20e men jag kommer mer än gärna!

Superkul!

Kram!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-09-12 21:53:10

Trevlig helg!!!

KRAMAR



Ps. Lycka till om det är ngn tenta i helgen=)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-12 22:06:51

Madeleine: Tack detsamma gumman!

Kram!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela