Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Ingen vanlig dag

Publicerad 2008-09-15 13:26:25 i Vardagligheter

15 september idag och hela tre stycken av mina nära och kära har födelsedag!
                                                                                                                                                   
 Älskade syster yster intar systembolagsålder!
 Samuel, min söta gudson blir 2 år och stora killen!
 Och min vapendragare Ina blir 27!

Stort grattis till er- Love you alot!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-15 14:04:53

Hej kika in på min blogg och tryck sedan på glamour o besvara några frågor så får du en gratis mascara =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-15 14:04:54

Hej kika in på min blogg och tryck sedan på glamour o besvara några frågor så får du en gratis mascara =)

Postat av: Carro

Publicerad 2008-09-15 23:54:08

Tack för den fina skjortan! :) Gud vad lik mamma jag är på den där bilden! Puss

Postat av: Milla

Publicerad 2008-09-16 16:30:28

Du är så välkommen! Ses på lördag! Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-16 21:08:40

Carro: Varsågod! Puss



Milla: Tack! Ska bli jättekul! Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela