Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Made it

Publicerad 2008-09-19 14:17:12 i Vardagligheter

Fredag!
Härligt!
Har precis skrivit en godkänd del tenta i BT och det känns ju så klart skönt!
Nu kan jag koncentrera mig på ritningarna och marknadsföringen resten av dagen! =)
Igår blev det en tripp till Ikea med syster och Lisa- överskåp till arbetsplatsen inhandlades och pappsen ska hjälpa mig att få upp dom i morgon! Blev även en löprunda med syster på kvällen istället för Body Combat.
Nu ska jag ta med mig hundn och möta upp S för en promenad i det härliga höstvädret!
Ska nog åka och köpa nya snittblommor också- men så här ser det ut på tv bänken just nu iallafall:


Ha en skön start på helgen! Kram kram

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-09-19 20:43:01

Älskar verkligen kjolen och har ju kikat på den länge. Men åndå får jah ångest och anser mig inte värd den...Trist att inte kunna känna den där riktiga glädjen över ngt:(



Grattis till ännu en fixad tenta och ha en riktigt skön helg nu!

Många kramar till dig

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-19 21:02:44

Madeleine: Du om någon är värden, så som du kämpar- så det så!

Tack det samma söta du- sitter hemma med ett glas rött och pysslar med ritningar och snart blir det nog tv-soffan! Kram

Postat av: Zandra

Publicerad 2008-09-20 16:32:16

Uber mysigt!

Hoppas ni får en härlig helg, KRAMIS

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-21 11:38:07

Zandra: =) tack detsamma! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela